W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy gwarancyjnej, należy utworzyć zlecenie przez portal B2B (Strefa Dealera) klikając w czerwony przycisk Nowa Reklamacja, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami zamieszczonymi w powiadomieniach.
UWAGA! - wszystkie usterki urządzeń AMX należy zgłaszać przez portal B2B - od dnia 01.07.2022 naprawy gwarancyjne, które nie zostały zgłoszone przez powyższy formularz, będą realizowane jako pogwarancyjne - od dnia 01.07.2022 serwis nie przyjmuje zgłoszeń od klientów końcowych (możliwe jest, aby Sprzedawca zgłosił reklamację, a Klient dostarczył do serwisu urządzenie na swój koszt) - serwis nie przyjmuje zgłoszeń telefonicznych - serwis nie udziela klientom ostatecznym informacji o statusie naprawy.
Stara wersja systemu znajdująca się pod adresem:
http://serwis.essaudio.pl/
jest aktywna, ale nie można dokonywać przez nią zgłoszeń.