ESS Audio jest wyłącznym przedstawicielem handlowym w Polsce grupy Harman Professional będące jednym z największych na świecie producentów branży audio. Jako polski dystrybutor staramy się aby dystrybuowane przez nas towary cieszyły się jak największą popularnością wśród Państwa klientów!
Dlatego też zdecydowaliśmy się wydłużyć okres gwarancyjny na wybrane Marki grupy Harmam Pro.
Okres warunkowo* przedłużonego programu „service care” wynosi:
JBL Pro – do 60 miesięcy**
Na pozostałe marki grupy Harman tj., AKG, BSS, DBX, LEXICON, oferujemy 24 miesięczną gwarancję, które nie podlega wydłużeniu.
Gwarancja obowiązuje jedynie produkty zakupione w obrocie konsumenckim.
* Aby skorzystać z wydłużonego okresu programu „service care” wymagane jest zarejestrowanie zakupionego u naszych autoryzowanych dealerów produktu/produktów w okresie 2 tygodni od daty zakupu, wypełniając stosowny formularz rejestracyjny.
W przypadku nie zarejestrowania produktu obowiązuje standardowy okres 24 miesięczny okres gwarancji.
** Poniżej znajdziecie państwo szczegółowe informacje dotyczące przedłużonych okresów gwarancyjnych.
Warunki serwisowe JBL Pro 2018
Warunki serwisowe Soundcraft 2018
UWAGA!!! Podzespoły ulegające zużyciu tj.: bezpieczniki, baterie, kable, żarówki, nausznice, itp., nie podlegają reklamacji!.
- 22 2041 150
- e-mali do serwisu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Serwis czynny: poniedziałek - piątek w godzinach 10.00 - 17.00
NAPRAWY GWARANCYJNE
W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy gwarancyjnej, należy wypełnić poniższy formularz, wydrukować i dołączyć do przesyłki:
UWAGA! - od dnia 01.01.2020 naprawy gwarancyjne, które nie zostały zgłoszone przez powyższy formularz zgłoszeniowy, nie będą realizowane.
NAPRAWY POGWARANCYJNE
W celu usprawnienia usługi, prosimy o pobranie, wypełnienie i dołączenie do przesyłki poniższego dokumentu.
UWAGA! - PONIŻSZY FORMULARZ DOTYCZY WYŁĄCZNIE NAPRAW POGWARANCYJNYCH
Dokument zgłoszenia urządzenia do naprawy - POBIERZ
Uwaga. Aktywny formularz pdf w miarę możliwości prosimy przed wydrukowaniem wypełnić komputerowo.
Dziękujemy.
Wysyłka do serwisu DOSTARCZENIE URZĄDZENIA DO SERWISU W RAMACH GWARANCJI:
- przez sklep w którym dokonano zakupu urządzenia.
- wysyłka bezpośrednio do serwisu.
Koszty przesyłki do serwisu ponosi nadawca.
Adres do wysyłki:
ESS Audio - serwis 05-092 Łomianki ul. Graniczna 17
|